Afaceri

Sfaturi pentru închirierea primului spațiu de birou

0

Decideți dacă într-adevăr aveți nevoie de unul

Întreprinderile aveau nevoie de birouri dedicate pentru a supraviețui. Însă mulți antreprenori astăzi lucrează foarte bine de la birouri la domiciliu sau chiar spații de lucru în comun . Dacă afacerea dvs. ar putea funcționa într-unul din aceste medii alternative, puteți economisi mult timp și bani.

Dacă este absolut esențial pentru dvs. să aveți un spațiu dedicat pentru birouri, atunci locația este probabil cea mai importantă atunci când căutați birouri de închiriat.

Asigurați-vă că este ușor accesibil pentru alții

De asemenea, trebuie să țineți cont de clienți atunci când alegeți o locație. Clădirea de birouri pe care o gândiți este ușor accesibilă de transportul public? Vor reuși să o găsească cu ușurință?

Gândiți-vă la ce facilități doriți în apropiere

Un alt factor la închirierea primului spațiu de birou care ar putea avea impact asupra deciziei de locație sunt facilitățile din apropiere. Echipa dvs. va aprecia probabil un birou cel puțin oarecum aproape de restaurante și cafenele. Și dacă există anumite locuri pe care trebuie să le vizitați în mod regulat în scopuri de afaceri, cum ar fi spații de întâlnire sau bănci, veți dori ca și acestea să fie în apropiere.

Aveți în minte un buget strict

Cele mai citite articole

După locație, costul este probabil următoarea dvs. preocupare. Nu alegeți un birou care să vă îndrepte afacerea prea mult și să-i împiedice creșterea. Strângeți numerele înainte de a începe să căutați un buget care să vă permită să operați confortabil.

Cheltuieli suplimentare

Există o mulțime de cheltuieli legate de închirierea unui spațiu de birouri. Chiria reală este doar o parte din ea, când vine vorba de majoritatea proprietăților. Și aceste cheltuieli suplimentare se pot aduna cu adevărat dacă nu le contabilizați în bugetul inițial.

Alegeți un spațiu care se potrivește echipei dvs.- clădiri birouri Cluj

Desigur, veți avea nevoie de un spațiu suficient de mare pentru ca membrii echipei dvs. să aibă fiecare un birou sau un loc unde să stea. Dar nu vrei ceva atât de mare încât să plătești pentru camere întregi pe care nu le folosești niciodată. 

Cu toate acestea, un pic de spațiu suplimentar poate fi un lucru bun, mai ales dacă intenționați să vă dezvoltați pe durata contractului de închiriere. Chiar și câteva spații suplimentare pentru cabină sau spațiu pentru a adăuga câteva birouri pot fi de ajutor.

Luați în considerare parcarea și depozitarea bicicletelor

Parcarea este un alt factor important care ar putea fi trecut cu vederea atunci când închiriați primul spațiu de birou. Trebuie să vă asigurați că există suficiente locuri de parcare în apropiere, astfel încât echipa dvs. să poată efectiv să lucreze la timp, fără probleme. O parcare securizată sau o zonă dedicată este un plus. Sau dacă vă aflați într-o zonă în care există mai mulți motocicliști, asigurați-vă că există un raft sau suficient spațiu undeva în clădire pentru ca angajații să își păstreze bicicletele.

Cele mai citite articole

Selecția florilor pentru înmormântare

Previous article

Beneficiile creditării rapide

Next article

You may also like

More in Afaceri