Este foarte posibil să fi auzit, citit sau aflat despre parfumuri de nișă. În cazul în care folosești un parfum de nișă înseamnă că deja ai luat contact cu unul dintre sectoarele speciale ale industriei de parfumuri. Pentru cei care apreciază parfumurile originale, de calitate superioară, realizate din ingrediente și cu esențe rare și care vor fi întotdeauna în ediție limitată, acest tip de parfumuri este tot ceea ce își poate dori o persoană care vrea să iasă în evidență.
Nișă versus parfumuri de brand, de designer și de lux
Parfumuri de nișă înseamnă produse care oferă individualitate; sunt acele parfumuri care scot în evidență, pentru că sunt create pentru un număr limitat de utilizatori. Există posibilitatea de a-ți comanda un parfum de nișă personalizat, pentru că fiecare companie care produce astfel de parfumuri are un maestru parfumier care se ocupă de întreg procesul de realizare al parfumurilor. În mod cert, un parfum de nișă nu are nimic de-a face cu un parfum de natură comercială, pe care îl găsești în magazinele de specialitate.
Acest tip de parfumuri sunt produse în stilul tradițional, manual, fără să fie supuse unor proceduri automate. Nu sunt scoase pe linii de producție și nu sunt articole care să se găsească în orice magazin. Pentru a beneficia de parfumuri de nișă trebuie să intri în contact cu producătorul și să iei parte la procesul de creație, prin alegerea ingredientelor și a esențelor. Ingredientele rare care se folosesc la aceste parfumuri de nișă (cum ar fi tămâia sau oudul) îi conferă parfumului un miros aparte, unic și care reprezintă o semnătură personală.
Cele mai citite articole
Parfumurile de designer presupun o serie de teste care se realizează asupra mai multor produse, iar combinația câștigătoare este produsă ulterior la un volum mare. Ceea ce înseamnă că, deși este un parfum de calitate superioară, faptul că devine accesibil pe scară largă îl deosebește de gama parfumurilor de nișă. Totuși, trebuie remarcat faptul că anumiți creatori de parfumuri precum Dior, Hermes sau Rochas au lansat unele linii în ediție super limitată și care se pot apropia de conceptul de parfumuri de nișă.
Pe piață sunt disponibile o multitudine de parfumuri de brand, care sunt prezentate sub forma unor ediții limitate, ediții speciale pentru diverse ocazii sau parfumuri exclusiviste. Chiar dacă întrunesc o parte dintre caracteristicile specifice produselor de nișă, acestea nu sunt niște parfumuri de nișă, ci rămân doar niște parfumuri care pot fi achiziționate dintr-un magazin exclusiv, dar care sunt la îndemâna oricărui doritor.
În afara acestor articole mai există și parfumurile de lux, care sunt creații ale designerilor, dar care au prețuri care sunt inaccesibile multor cumpărători. Printre acești creatori se numără Cartier, Bvulgari sau Boss, care oferă și parfumuri obișnuite, în ediții extinse și care sunt accesibile multor cumpărători. Caracteristicile parfumurilor de nișă sunt esențele unice, crearea unor mirosuri unice și care sunt individualizate în funcție de doritor și care presupun achiziționarea acestora dintr-un magazin cu adevărat exclusivist. Orientează-te către folosirea unor parfumuri de nișă de fiecare dată când vrei să ieși în evidență și să ai un parfum cu semnătură proprie!
Vezi aici oferte unice pentru bărbați https://parfumation.ro/niche-fragrances-for-men