Evenimente

„Imi pare bine de cunostinta”! Cum se fac lucrurile in mediul de business: salutul si prezentarile

0

In sectiunea UNBT puteti gasi o serie de articole dedicate comunicarii profesionale si etichetei in afaceri. In registrul protocolului business exista multe alte reguli importante in relationarea de succes. Printre acestea, normele salutului si codurile prezentarilor in afaceri, despre care va invit sa cititi in continuare.

Salutul este, in mare masura, expresia unei atitudini. In general, in business, salutul comunica adoptarea unor formalitati (comune) si poate sa transmita fie respectarea unei ordini sau a unei ierarhii, fie deschiderea spre (re)definirea statutului/pozitiei intr-o relatie de afaceri.

Prin salut se arata respect, simpatie, prietenie, rezerva/distanta, autoritate, putere, deschidere/disponibilitate etc. Iata care sunt cele mai frecvent intalnite situatii si codurile asociate acestora:

Este salutat primul cel caruia i se cuvine mai multa deferenta: cei tineri trebuie sa ii salute pe cei mai in varsta, cei nou veniti ii saluta pe cei aflati deja i…

Citeste mai mult pe GetLokal.ro

Cum prepari acasa un fond de ten natural

Previous article

De ce sa tine cont femeile insarcinata iarna?

Next article

You may also like

More in Evenimente